Wybierając system OneClick otrzymujesz dostęp do profesjonalnego serwisu i wsparcia technicznego firmy Suncode, które pozwoli bezproblemowo przejść przez proces wdrażania systemu i późniejszego korzystania z niego.
W ramach pakietu usług startowych, nasi konsultanci dokonają analizy i konfiguracji systemu oraz zapoznania użytkowników z ich rolami, stanowiskami oraz uprawnieniami. Zdalne szkolenie użytkowników i administratora pozwoli Twojej firmie zaoszczędzić czas potrzebny na wdrożenie systemu, a asysta online w dniu rozpoczęcia korzystania z usługi pozwoli na uniknięcie wszelkich problemów, jakie mogą się pojawiać w początkowej fazie użytkowania.
W ramach standardowego abonamentu otrzymujesz usługę serwisu opartego o zgłoszenia przesyłane do Suncode, a opcjonalnie również dostęp do usługi help-desk obejmującej konsultacje merytoryczne i techniczne procesów oraz korzystania z systemu. Serwis dostępny jest we wszystkie dni pracujące w godzinach 9:00 – 17:00.