OneClick jest dostępny w dwóch wersjach – serwerowej (gdy jest instalowany, wraz z wybranymi procesami biznesowymi, na serwerach należących do klienta) oraz jako usługa SaaS (zdalnego dostępu do oprogramowania), dzięki czemu użytkownicy, w ramach miesięcznego abonamentu, uzyskują łatwy i szybki dostęp do systemu, bez konieczności ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych i straty czasu na długotrwałe wdrożenia. W wersji SaaS, system OneClick utrzymywany jest na bezpiecznych serwerach należących do Suncode, a z licencji może korzystać nawet 100 pracowników Twojej firmy. Uzyskują oni dostęp do 7 typów predefiniowanych procesów biznesowych, w ramach których mogą zarządzać obiegiem nieograniczonej liczby dokumentów.
Dzięki dostępowi do systemu OneClick w usłudze SaaS nie tylko zaoszczędzisz czas i pieniądze na jego wdrożenie, ale również wyeliminujesz koszty związane z utrzymaniem serwera, co pozwoli skupić się Twojej firmie na działalności podstawowej. Co więcej, zapewniasz sobie całkowite bezpieczeństwo danych przechowywanych na serwerach Suncode.
W ramach standardowego abonamentu, każdy użytkownik otrzymuje dostęp do 2 GB przestrzeni dyskowej z możliwością zwiększenia limitu oraz wsparcie konsultantów Suncode, dzięki któremu można szybko rozwiązać wszelkie pojawiające się problemy. Dla każdego przedsiębiorstwa korzystającego z systemu przewidzieliśmy indywidualną obsługę i możliwość indywidualnego uzgodnienia innych parametrów jej świadczenia.
W ramach licencji dostosowujemy system OneClick do Twoich potrzeb. Możesz sam konfigurować wiele z jego funkcji, przypisywać uprawnienia, dodawać nowych pracowników i kontrahentów, czy też definiować dane słownikowe. Tak przystosowany system idealnie wpasuje się w potrzeby Twojego przedsiębiorstwa.